پرسشنامه استراتژی های ارزیابی عملکرد

مطالب دیگر:
دانلود پاورپوینت موزه ی کودکان DUPAGEدانلود پاورپوینت معماری برج باران دوپاورپوینت میل ها و مناره ها و پيدايش مناره در اسلامپاورپوینت بالا بردن ضريب مقاومت ساختمانها در برابر زلزله با استفاده از سيستم نگهدارنده های الاستومتر و سيستم لغزشیپاورپوینت پايداری اجتماعی در نواحی مسکونیپاورپوینت تحلیل و معماری ساختمان و تجهیزات کتابخانهپاورپوینت محاسبات سازه نگهبانپاورپوینت گچ ساختمانی و منابع تهیه گچپاورپوینت معرفی 15 شهر سبز جهاندانلود پاورپوینت تفکر سیستمیدانلود پاورپوینت خلاقیت، کارآفرینی، خوداشتغالیدانلود پاورپوینت زبان بدن دانلود پاورپوینت کاشی سرامیکدانلود پاورپوینت کمک منحنی طراحی سازه های نگهبانپاورپوینت معماری ارگانیک رایت و چند شاهکار از اوپاورپوینت چکیده کتاب مبانی برنامه ریزی شهری دکتر اسماعیل شیعهپاورپوینت کتاب و درس شناخت لوله و اتصالاتدانلود پاورپوینت آسیب های زلزله در شریان های حیاطیپاورپوینت بناهای تاریخی در روسیهپاورپوینت تهران قدیمپاورپوینت معرفی مسجد جامع ساوه پاورپوینت بررسی راهکارها و کارایی سیستم حمل و نقل معلولینپاورپوینت ترجمه اصول و قواعد شیت بندیپاورپوینت آنالیز و بررسی سایت هتل هما مشهدپاورپوینت اهمیت فضای سبز در شهرسازی
پرسشنامه استراتژی های ارزیابی عملکرد ,استراتژی های ارزیابی عملکرد|41017302|qla
در این پست قصد معرفی فایل پرسشنامه استراتژی های ارزیابی عملکرد را داریم با ما همراه باشید.

ابزار مهم دیگری که برای جمع آوری اطلاعات بکار گرفته شده، پرسشنامه است. پرسشنامه‌ یكی از ابزارهای رایج تحقیق و روش مستقیم برای كسب‌داده‌های تحقیق است. پرسشنامه مجموعه‌ای از سؤال‌ها (گویه‌ها)[1] است كه پاسخ‌دهنده با ملاحظه آنها پاسخ لازم را می‌دهد. این پاسخ، داده مورد نظر پژوهشگر را تشكیل می‌دهد. سؤال‌های پرسشنامه را نوعی محرك ـ پاسخ می‌توان محسوب كرد. از طریق سؤال‌های پرسشنامه می‌توان دانش، علایق، نگرش و عقاید فرد را مورد ارزیابی قرار داد(بازرگان و سرمد، 1376؛ فرهی،1381؛350). در این تحقیق از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شده است.

این پرسشنامه شامل دو قسمت بود که عبارتند از:

الف) پرسشنامه مربوط به استراتژی های ارزیابی عملکرد : این پرسشنامه را کارکنان و مدیران پاسخ گفته اند و توسط محققان طراحی شده است و 4 استراتژی انسان محور(8 گویه)، استراتژی فرآیند محور(8 گویه)، استراتژی نتیجه محور(6 گویه) و استراتژی بستر محور(6 گویه) را می سنجد.

ب) پرسشنامه مربوط به عملکرد سازمانی: این پرسشنامه را کارکنان و مدیران پاسخ گفته اند. این پرسشنامه توسط محققان طراحی شده است که چهار بعد رشد و یادگیری(2 گویه)، مشتریان(2 گویه)، فرآیندهای داخلی(3 گویه) و مالی(2 گویه) را می سنجد.

پرسشنامه های مذکور شامل 2 بخش عمده می‌باشند:

1) نامه همراه : در این قسمت هدف از گردآوری داده‌ها به وسیلة پرسشنامه و ضرورت همکاری پاسخ دهنده در عرضة داده‌های مورد نیاز ، بیان شده است. برای این منظور بر با ارزش بودن داده‌های حاصل از پرسشنامه تأکید گردیده تا پاسخ دهنده به طور مناسب پاسخ سوالها را عرضه کند.

2) سوال‌های(گویه‌ها) پرسشنامه: این بخش از پرسشنامه شامل 2 قسمت است:

الف) سوالات عمومی(جمعیت‌شناختی):

در سوالات عمومی سعی شده است که اطلاعات کلی و جمعیت شناختی در رابطه با پاسخ دهندگان جمع‌آوری گردد.

ب) سوالات تخصصی:

دارای 28 گویه و پرسشنامه عملکرد سازمانی نیز دارای 9 گویه می‌باشند. در حقیقت، تعداد کل سئوالات پرسشنامه 37 می باشند. در طراحی این قسمت سعی گردیده است که سئوالات پرسشنامه تاحد ممکن قابل فهم باشد. برای طراحی این بخش از طیف پنج گزینه‌ای لیکرت استفاده گردیده است که یکی از رایج‌ترین مقایسهای اندازه‌گیری به شمار می‌رود. شکل کلی و امتیاز بندی این طیف برای سئوالات مثبت به صورت ذیل می‌باشد.

شکل کلی : کاملاً مخالفم – مخالفم – نظری ندارم – موافقم – کاملاً موافقم

امتیاز بندی : 1 2 3 4 5

[1]- Statements